8. ledna 2018

ZAJÍMÁME SE: Afirmace - dosáhněte svých cílů

Afirmace - s tímto slovem jsem se setkala poprvé před několika měsíci ve videu od Anie Songe, více jsem se ale konkrétně o ně začala zajímat až nedávno.

V tomto článku bych Vám je chtěla aspoň trochu přiblížit, abyste o nich měli nějaký základ a třeba je začali sami využívat a víc se o ně zajímat.

Je to dost podobné jako s nástěnkou snů, kde koukáte na Vámi vybrané obrázky/fotky a představujete si jak už ty konkrétní věci či zážitky máte a jak je prožíváte, jen s tím rozdílem, že afirmace nejsou obrázky ale věty.

Věty, které také mohou být doprovázeny obrázkem nebo si je jen můžete vypsat do menšího sešitu, určeného pouze pro ně, který budete pravidelně (třeba denně před spaním) pročítat.

Můžou být řízené, že si je sami vypíšete a vymyslíte, ale také můžou být náhodné ve smyslu každé myšlenky, která Vám prolítne hlavou. Vše na co denně myslíte a co si představujete, to jsou afirmace.

Stejně tak, jako můžou být poziivní, tak můžou být i negativní. Proto si dávejte pozor, na to myslíte a co si říkáte - snažte se to ovlivnit a pokud jsou negativní, tak se je snažte změnit.


Zdroj: http://andelskydenik.blogspot.cz/2016/07/afirmace-pro-financni-hojnost.html


PŘÍKLADY AFIRMACÍ

  • Dosahuji všech svých snů snadno a rychle.
  • Jsem zdravá a plná energie.
  • Do čeho se pustím, to se mi daří.
  • Jsem tvůrcem vlastní reality.
  • Mám práci svých snů.
  • Jsem tím, kým jsem chtěla být.
  • Přijímám do svého života hojnost a prosperitu.


Zdroj: http://afirmacepropenize.blogspot.cz/2014/05/afirmace-pro-dnesni-den-1252014.html


ČEHO MŮŽEME AFIRMACEMI DOSÁHNOUT

  • Vytouženého porodu
  • Vysněné práce
  • Složení různých zkoušek a testů
  • Zvládnutí pohovoru
  • Zdraví a vyléčení
  • Přijmutí sami sebe


Věřte na sílu vlastní myšlenky a vše se Vám začne do puntíku plnit. Chce to ale opravdu myslet pozitivně, nenechat se stáhnout negativitou, jinak se začne dít přesně to, co nechcete.

U všech Vašich afirmací je důležitě, abyste se při jejich čtení či vyslovování cítili dobře, hřejivě, mnohdy až dojatě. Aby Vás kompletně pohltily a vy je prožívaly.

Já se rozhodla seznam afirmací sepsat místo novoročních předsevzetí a už teď věřím a vím, že se mi jich minimálně polovina vyplní :-)

Z mého pohledu není potřeba dodržovat nějaký návod na používání afirmací, pak může být člověk ve stresu z toho, jestli je používá správně a nemusí pak vůbec fungovat.


Zdroj: http://afirmacepropenize.blogspot.cz/2014/05/afirmace-pro-dnesni-den-1252014.html


Máte s afirmacemi zkušenosti? A pokud ne, zkusíte je? Za pokus nic nedáte a věřím, že budete velmi mile překvapeni. Určitě je to mnohem lepší, než kdejaká předsevzetí :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat